Tuturor ne-a trecut pe la urechi numele Chicco!
De-a lungul celor 60 de ani de existență, Chicco și-a câștigat un renume al excelenței și o apreciere imensă din partea părinților, datorită susținerii de care aceștia au parte prin intermediul produselor destinate copiilor și vândute de firma italiană.
Mulți părinți din România, și din alte 120 de țări, unde Chicco este prezent, caută produsele acestui brand datorită calității înalte a produselor vândute.
Pentru a rămâne în continuare la dispoziția imediată a cumpărătorilor săi, începând de la sfârșitul lunii noiembrie Chicco poate fi găsit și în Mall Vitan.
Revista Margot a participat în cadrul evenimentului de deschidere a noului magazin al brandului Chicco.
Am avut astfel ocazia de a asculta povestea brandului Chicco de la Cristina Mănescu, director de marketing și comunicare al firmei.
Am aflat cum numele de alint al unui copil poate deveni cel al unui brand care-și răsfață la rândul său susținătorii fideli, exact ca un părinte.
Am descoperit că nu numai iubirea și dedicația sunt importante, ci și inovația și tehnologia, dar mai ales dorința de a ajuta părinții și micuții lor.
Cristina a mai împărtășit cum nevoia de îmbunătățire continuă a brandului a dus la o serie de premiere mondiale în rândul produselor pentru copii, în felul acesta, Chicco:
- A fost prima companie care a creat tetina anti-sughiț – mămici și tătici, acum veți ști cui să fiți recunoscători pentru biberonul anti-colici!
- A făcut ca celebrul căluț de lemn, adorat de cei mici, să devină mobil.
- A patentat căruciorul de tip-umbrelă.
- A inventat acoperișul de brant, în urma unui studiu intens al mersului copilului s.a.m.d.
Însăși faptul că în anul 2018 coșulețul multifuncțional Baby Hug al firmei Chicco a câștigat premiul pentru inovație în cadrul Târgului Internațional Kind+Jugend de la Koln demonstrează încă o dată înalta calitate a produselor brandului italian, care se află și în România de peste 22 de ani.
Pe noi Chicco ne-a convins? Pe tine?