Revista Margot

„ALO, OPERA COPIILOR?”

Primăria Capitalei, prin Opera Comică pentru Copii, lansează campania ,,ALO, OPERA COPIILOR?”, în parteneriat cu Orange și While1 Software. Echipa Operei Comice pentru Copii continuă să le fie aproape copiilor în această perioadă dificilă, prin aplicația Opera Copiilor, unde spectatorii mici și mari au vizionat deja peste un milion de minute – spectacole și o mulțime de emisiuni educative.

Alo, Opera Copiilor? – Opera Comică pentru Copii ține legătura cu micii spectatori!

La începutul lunii aprilie, Opera Comică pentru Copii lansează campania „Alo, Opera Copiilor?”, prin care copiii pot suna și sta la povești cu personajele lor preferate din spectacolele OCC.

Micii doritori, cu acordul părinților, pot apela numărul de telefon 0374.267.777, cu tarif normal, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 – 16:00. Vor intra în dialog cu unul dintre personajele din spectacolele Operei Comice pentru Copii.

Pot adresa oricâte întrebări doresc și vor afla întreaga poveste din spatele personajului și a spectacolului.

Primele personaje ce vor răspunde „Alo, Opera Copiilor!” sunt Micuța Dorothy (marți, 07 aprilie); Vrăjitorul din Oz (miercuri, 08 aprilie), Cenușăreasa (joi, 09 aprilie) și Gulliver (vineri, 10 aprilie).

Zeci de alte personaje, printre care Erus, Scufița Roșie, Peter Pan, Motanul Încălțat, Hänsel sau Gretel, așteaptă să stea de vorbă cu micii spectatori în perioada următoare, iar programul va fi actualizat pe pagina de Facebook a Operei Comice pentru Copii.

Prin această campanie gratuită ne-am propus să creăm atât pentru micuții noștri spectatori, cât și pentru artiștii din echipa OCC emoția întâlnirilor din culise sau din foyer, care se întâmplă după spectacol. Desigur, în această perioadă, spectacolul s-a mutat la fiecare dintre noi acasă, prin intermediul aplicației Opera Copiilor. Campania „Alo, Opera Copiilor?” este continuarea firească a acestui dialog natural dintre scenă și public, disponibil de astăzi și sub forma unui apel telefonic, grație partenerilor noștri, cărora le mulțumim pentru promptitudinea de care au dat dovadă.”, a declarat Felicia Filip, managerul Operei Comice pentru Copii.

Rămâneți pe fir!? 

Primele Căpșunarii au deja prieteni noi

Aflată abia la început, campania Căpșunariul Copiilor a înregistrat primele comenzi, mai mulți copii beneficiind deja fie de CăpșuTata, CăpșuMama sau de CăpșuBebe, plantate cu grijă și mare atenție de personalul Operei Comice pentru Copii. Detalii despre Căpșunariul Copiilor și întregul univers de poveste creat în jurul lui, sunt disponibile pe pagina de Facebook a instituției și în evenimentul dedicat.

Opera Comică pentru Copii a fost prima care a mutat întreaga activitate în mediul online, imediat după aplicarea măsurilor de urgență. Unică în lume prin segmentul de public căruia i se adresează, Opera Comică pentru Copii îi apropie pe cei mici de artă şi cultură, prin spectacole de calitate, cât şi prin diverse proiecte conexe. Amintim de festivalurile de vară și de iarnă, ,,Atelierele Micul Artist”, ,,Magazinul OCC”, ,,În Spatele Cortinei”, ,,Escape Room”, ,,Games Room”, ,,Petrecere de ziua de naștere”, ,,Aventura parc”, ,,Abonamente”, ,,Voluntariat”, ”Aplicația Opera Copiilor”, “Căpșunariul Copiilor” etc.